Vad hände här??



Kikar runder lite på datorn och plötsligt ser jag att Pajas blir väldigt intresserad utav någonting. Till en början bryr jag mig inte men efter en stund blir till och med jag nyfiken.
Till min stora förvåning upptäcker jag att Siri har lyckats ta sig upp i hyllan i sovrummet och ser ut att ha det väldigt bekvämt.
Var tvungen att föreviga det på bild och visa er!
Hon är världens sötaste lilla katt men det är inte alltid man är så exalterad i hennes upptåg....

Honn vill gärna ha koll på läget...Sitter helst MITT I blomkrukorna.om någon mot förmodan
glömt en smula mat är hon smabbt framme och mumsar i sig, allt som husse och matte inte vill
att hon ska röra.. är ju självklart roligast att leka med! På morgonen väcker hon mycket gärna matte genom att
spinna samtidigt som hon tuggar i sig hennes hår och trampar frebrilt. Julgranen var mycket rolig!! Den klättrade hon upp i två gånger och var farligt nära toppen. Den välte båda gångerna. Fem julgranskulor
plus spiran har gått sönder denna julen...Vi får se hur många det blir nästa.

Trots detta är hon en fullkomligt bedårande katt och på gosehumör näst intill alltid.

Ha det gott mina vänner Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig bild :)

2010-01-18 @ 14:27:57
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jasså, festade du med min brorsa? Visste inte ens att du visste jag hade det, heh. :)



Du är värd komplimangerna - helt otroligt duktig är du! Avundsjuk på ert hem.



Jag ska till England som Au Pair i sommar och stanna ett år. Jag menade att när jag sen kommer hem, kommer jag be dig om hjälp, eftersom jag troligtvis kommer "bosätta" mig här då :)

2010-01-22 @ 20:35:07
URL: http://isoya.blogg.se/
Postat av: Emma

UTMANAD! :)

2010-01-28 @ 13:02:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0