Mera snö ..





Då var sista semesterdagen till enda... Och i morgon börja återigen allvaret.
Deprimerande, men samtidigt skönt att komma in i lite ordentliga rutiner igen.

Vintern har på allvar kommit till vårat skåneland. Och tidigare i veckan frös rören till vårt badkar.
Ren panik var det att försöka tina det så snabbt som möjligt för att inte skiten skulle
spricka. Men min älskling e bäst! Han fick borra på utsidan av väggen och sätta in en fläkt. Så till
sist släppte det. Blir till att putsa igen hålet sen..Men vad gör man inte för att
slippa större skader som kan komma att kosta en aning mycket pengar!
Nu är vi lite smartare och låter kranen stå och droppa. Vi ska "nog" förhoppningsvis aldrig mera
göra om misstaget..

Nu är det nytt år! Kan knappt förstå det.. VAD tiden bara springer iväg! Jag hoppas att
detta året kommer att bli så kanon det bara kan bli!
Jag ser verkligen fram emot det, för jag har på känn att det kommer att bli fantastiskt!

Jag måste försöka att plumsa i min säng nu så att jag kommer upp i tid.
Av någon anledning har denna semestertiden helt ändrat dygnsrytmen och man är helt ur banan.

Ha det underbart kära vänner! och ett GOTT NYTT ÅR!!

Puss o Kram
//Emma


Sötaste Siri !!


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott nytt till er med :)

2010-01-07 @ 13:38:06
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0