Vinter !!





Det var minsann inte igår!! Det har varit en hel del som tagit upp tiden vilket gjort att jag bara
inte haft lust att sätta mig och skriva.. Men nu äntligen fick jag ju tummen ur!!

Ja..... Snön och vintern tycks då aldrig ta slut här nere i Skåne heller.. Och nu är vi så lagom trötta på den!!
Det var många år sedan sist...Visst lite snö det har vi ju varje år. Men inte i de här mängderna!!
Vi är inte vana vid att behöva skott i prinsip varje dag.. Bilen fastnar titt som tätt och igår sa jag
till min älskade sambo att nästa bil vi införskaffar MÅSTE ha fyrhjulsdrift!!
Jag visste inte att min bil skulle ha sååååå svårt att komma iväg från en bula snö som är
ca 5 cm hög!!! Och jag fick ta fram hackan och hacka tills jag kom ner i jorden så att
den "lilla" bilen fick fäste....GAAAAHHHRRRD....Vad jag svor!!

Sambon är ute och skottar och hugger ved om vartannat....
Nästa vecka blir nämnligen ensam för han åker till Norge och jobbar..

Vi hörs mina vänner!!
Ha en riktigt härlig helg trots vårt kalla vinterväder!!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ju som en trevlig dag hos er ;)

Jag gillar vintern och snön, det får gärna vara mycket, men jag kan hålla med om att det räcker nu, det behöver inte komma mer nu :)



Hur är det annars med dig då?

Kram

2010-02-18 @ 20:57:29
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Hoppas ni inte snöat in när maken varit i Norge - här har vi massor med snö - och det bara fortsätter komma!



Kram Maud

2010-02-28 @ 16:54:51
URL: http://www.havsviken.blogspot.com
Postat av: Emma

Emma...!? Du bloggar dåligt ;)

2010-04-02 @ 11:45:01
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0