Vila, Vila, Vila






Helgen är nu förbi. Och en veckas arbete väntar nu. Det har inte hänt så jättemycket hemma hos oss denna helgen känns det som. Men Emil var duktig och fixade ett "tak" över det kommande virket som ska ligga och torka tills nästa vinter. Jag har varit väldigt sliten idag. Grannen kom in i går kväll och vi bjöd på ostbricka och vin.
Det var väldigt trevligt, men klockan blev mycket och det blev lite mycket av det goda också kännde jag =)

Så soffan har varit min bästa vän idag. Men ibland får man lov att ha sådana dagar. Vädret var rusktigt blåsigt och endast när Pajas behövde göra sina behov fick jag slita mig från värmen och traska ut.

Hoppas att er helg kanske varit till mer nytta än min ;)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Klart, ibland är soffan bra :)

2009-09-16 @ 20:45:21
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Sv: sen jag fick Casper så har man numera alltid vagn när man handlar(har babyskyddet där i)så lägger alla varor där i.

Sen när jag kommer ut till bilen så lägger jag det i bilen bara. Eller om jag är riktigt duktig så har jag kassar med mig in eller i bilen.

Funderar dock på att köpa ngn slags back att ha i bilen så kan man bara lägga ner allt där sen och bara bära in.

Stor handlar väldigt sällan numera då Casper tar all plats i kundvagnen :)



Tycker alla plast kassar nu är så dåliga. Man kan ju knappt fylla dom utan att handtagen går sönder eller så kör man ett mjölkpaket lite för nära kanten och river sönder hela påsen.

2009-09-19 @ 09:00:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Flisan

Vilken fin blogg du har!



Härliga loppisfynd du gjort också. Gillar verkligen den fina lampan med patina!



Kram



Flisan

2009-09-22 @ 17:10:34
URL: http://lillaflisans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0