Födelsedagsbarnet!!





Ja!! Idag är det min dag! fyller hela 23 år. Men denna kvällen är snart slut :(     Har jobbat hela långa dagen.
Fick precis besök utav Emils mamma, mormor och ena bror. Av hans mormor fick jag jättefina gammla linnehanddukar och ett par virkade supersöta grytlappar!!
Och av hans mamma fick jag en ostbricka med många goda ostar på!

Sååå fina presenter. Emil väckte mig i morse och pussade på mig och lade presenterna uppe på mig :)
Men jag var så himla trött så jag slummrade till en stund på hans arm innan jag orkade sätta mig upp för att öppna.

Jag fick ett jättefint handgjort armband i silver och en såå fin korg!! Han är för söt min underbara!

På fredag kommer mina vänner hit för att fira och på lördag kommer familjen!

Puss på er sötisar//Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Grattis grattis lite såhär dagen efter!

2009-09-02 @ 12:19:34
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fina paketer de låter som :) Du får dela med dig av bilder ju :)

2009-09-02 @ 17:23:54
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0