Pyssel




Jag sitter och pysslar med kransar. Skogstillbehör och dyl. Och det blir bara så fint!
Denna söta kransen utav blåbärsris blev nyss klar och fick
hänga på det vita drängaskåpet.
Så enklet med endå så vackert! Kan det bli bättre??

Jag måste bara påpeka att jag är lite smått irriterad på blogg.se.
Allting segar när man är här inne! Det tar hundra år att ladda upp en bild!!
Är det likadant för?

Jag hoppas att alla har haft en härlig och mysig helg!
Nu ska jag göra en sista krans innan det är dax för promenad och sedan läggdags.

Puss och Kram
/Emma



Kommentarer
Postat av: Emma

Kan tyvärr inte säga ngt bra om det. Blogg.se segar jätte ofta nu förtiden :(

2009-10-26 @ 13:53:20
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk ,att det enklaste blir det finaste.Ska bli spännande att se mer av ditt pyssel.



Kramar från Mamma.

2009-10-26 @ 19:50:09
Postat av: Mamma

Tänk ,att det enklaste blir det finaste.Ska bli spännande att se mer av ditt pyssel.



Kramar från Mamma.

2009-10-26 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0