Lingonris och mera kransar

Nu har ännu en krans kommit till. I mitten sitter det en gammal julgransljushållare som kanske
inte syns så direkt tydligt på bilden. Tyvärr har jag inga sådana ljus
hemma så det fick bli en bild utan så länge.

Och även ett supersött hjärta fick liv idag!
Så sött. Återigen, det är såå fint när det är som enklast!

Jag längtar så otroligt mycket till julen!
Ska försöka inhandla alla julklappar den 14:e November.
Sen kan jag i lugn och ro ägna mig att slå in dem fint för att få ligga och pryda under granen.
Åhh vad härligt.
Första julen med ett riktigt kök i detta huset.
Det är obeskrivligt underbart!!

Puss på alla nära och kära!!

/Emma





Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Emma!



Vilken fin blogg jag hittade! Och vilket underbart hus ni har!!! Så kul med inlägget med din husesyn - älskar när bloggare lägger ut helhetsbilder på sina hem - det ger en helt annan inblick som är sååå kul! Så vackert med allt tegel ni har i huset. Å jag skulle så gärna vilja se mer av ert fina badrum. Vi står mitt i vår badrumsrenovering och det är så mycket val...



Ha en fin dag!

Mvh Camilla

2009-10-29 @ 08:06:21
URL: http://lantlivpaholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0