Förlåt !!




Jag har inte varit inne och uppdaterat på evigheter känns det som. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Men vi har ganska så fullt upp hela tiden här hemma. Lovade ju bilder från badrummet och det har jag inte glömt!!
Jag ska bara få ur tummarna och ta lite bilder.

Vi har äntligen hittat en fin spegel att ha över handfatet! Otroligt fint blev det!! Nu väntar jag tålmodigt på att blandaren ska komma med posten. Sedan återstår den eviga väntan på rörmokaren så att vi kan koppla in allt också. Och det vet vi ju redan att det kan ta tid ......
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!

På torsdag fyller älskling år ! Hela 24 år blir han. Tyvärr ska han iväg och jobba i Karlskrona så han kommer inte vakna hemma på sin födelsedag. Åh jag som planerade frukost på sängen å allt.
Men men ...
På lördag ska vi ha kalas med hela tjocka släkten pjuhhh... kommer att bli jobbigt att kunna trycka in alla i vårt lilla byggkaos men vill man så går väl allt.

Ha det nu underbart mina vänner så ses vi snart igen!

Puss och Kram
//Emma

Kommentarer
Postat av: guzmania

Kanske kan förlåta dig den här gången,hihi ;)

2009-03-11 @ 11:32:29
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!



Vad kul att hitta hit till din blogg.

Jätte fin :)

Och den där stolen du fyndat på tradera gillade jag verkligen!

Jag lägger genast till dig i min blogglista :)



Ha en jätte bra kväll.

Kram Sandra

2009-03-11 @ 19:08:11
URL: http://sandrashem.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej! Inte behöver du be om ursäkt, ibland så hinner man bara inte med allt, jag vet hur det är och kan vara :) Själv håller jag på med evighetsrutor här hemma...! Blir spännande att se resultatet på badrummet! Ha det gott och grattis till din sambo! Många kramar Emma

2009-03-18 @ 19:16:51
URL: http://iemmasvitahem.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi ja det hoppas jag du gör söt :D

2009-04-01 @ 19:34:13
URL: http://tinais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0