Kvällsdopp!



Nu e de sommar,  nu e de sol,  nu e de ko-skit i hagen ......  Väldigt skönt!! Klockan 19.00 tog jag ett dopp i poolen.
22 grader i vattnet och det var 20 i luften. Bara så underbart skönt!!
Hela denna veckan ska det vara varmt. Jag tänker bada varje kväll!!!

Nu är väggarna i köket putsade och målade!! Vi har köpt golv och i morgon ska vi handla takfärg. Bättre att måla taket innan vi lägger golvet ju.
Det är spännande och händer en massa här hemma nu. Jag är ju så fullt medveten om att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera. Har fått en del klagomål och jag lovar att jag ska skärpa mig.

Njut mina vänner av solen och värmen !
hoppas ni alla har haft en fin midsommar.

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Skönt med pool, jag vill osso ha! Va den dyr? hur stor e den?

Vi måste verkligen träffas en dag innan vi tappar bort varandra helt. jag saknar dej massor!

2009-06-23 @ 19:44:27
Postat av: Emma

Ja du det är skönt att ha en egen kan jag tro

2009-06-25 @ 12:52:29
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skönt med pool..

ska vi kanske skaffa till nästa år! :)

eller iaf en liten till sonen :)

2009-06-25 @ 13:06:24
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0