Tjusigt värre



Då har jag och sambon besökt  skånest sydligaste punkt (nästan), Trelleborg. Det tog ett tag att köra men det tyckte jag att det var värt!! Titta så fint det är. Jag är vrålnöjd! Nu ska det bara målas vitt också ska det på rundstavar och tyg.
Och ett handfat såklart. Tror att det kommer bli supermysigt.
Imorgon ska Emil vara ledig. Han ska göra lite mer finlir. Sätta listerna runt dörren och få upp spottarna i taket.
Så sade han att han skulle tappa upp ett bad lagom tills jag kommer hem och champagnen skulle han lägga på kylning. Han är ju bara underbar min aldeles egen söt.
Så i morgon ska det bubblas som bara den. Både i karet och i glaset.
Ha en underbar kväll av det som återstår av den!

Puss å kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

mys pys

2009-01-30 @ 07:01:06
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaså du har med blogg.

Intressant värre :D

Hihi

2009-01-31 @ 10:53:41
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul med nya bekantskaper! Vilket jobb ni lägger ner i ert hus! Toaletten blir jätte fin! Och ni gör helt rätt som renoverar nu innan ni börjar fundera på barn. Här hade vi en 1-åring när vi köpte vårt radhus och jösses vad vi har målat mycket på kvällar och nätter för att det skulle hinna torka till morgonen.

Lycka till med er husrenovering!

Kram

2009-01-31 @ 15:09:23
URL: http://grodmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0