Sommarlängtan


Mellan huset och ladan

Midsommarbilden jag lade in sist fick mig att komma på sommartankar.
Också letade jag fram dess bilderna i datorn.
Liten inblick på hur själva gården ser ut. Har ju aldrig visat bilder på de övriga byggnaderna. Men dem är inte i jättegott skick utan verkligen i behov av renovering dem också. Men det kommer.
Stallet är det som kommer först på listan efter huset.
Sedan blir det ladan och Emils "festlokal" 
Hans villkor att jag får bestämma mycket i inredningen i huset är att han ska få bygga bar i ladan. Och det kunde jag ju gå med på.
Ja.... som sagt ta dessa bilderna för vad dem är och försök tänka er bygnaderna i ett bättre skick så är de nog faktiskt riktigt fina. Man längtar efter sol och värme när man ser dem i alla fall och det är ju inte fy skam det heller!!

Puss Puss på alla sötnötar!!


Innergården

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå där,

Roligt att du hitta in till mig..

Vilken mysig gård ni verkar ha, åh har alltid gillat gårdar. Är en vis mys faktor över dem =)

Kikade runt lite här inne hos dig, vi har också en Chevelle =) Lite roligt...

Är det ok om jag lägger till din blogg under mina favoriter för hit kommer jag gärna på besök igen?!

Många kramar Maria

2009-02-06 @ 09:44:32
URL: http://villakrutbruket.blogspot.com
Postat av: Jannike Sjögren

Hej snäckis. vad hittar ni på ikväll? jag ska upp o lämna kidsen hos mina päron, tänkte komma in om på vägen hem o snacka lite skit o lämna din lilla juleklapp som jag inte kommit till skott o lämna än hehe, om ni nu e hemma o vill ha besök? LAv ya girl

2009-02-06 @ 09:55:01
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: guzmania

Damn vad jag är avis, det är så jag vill bo!!

Och jösses vad du var söt på kortet från midsommar!

2009-02-06 @ 17:31:22
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen..

La till dig förut på min sida =)

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram Maria

2009-02-06 @ 17:50:31
Postat av: Emma

Hej hej...

Gu va mysig gård. Var hitta ni den?

Såå avunsjuk...

2009-02-06 @ 18:01:26
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Allt är bara bra och med dig? :)

Här har det kommit typ 50 cm snö på några dagar och är riktigt svinkallt, kan inte ens föreställa mig sommar, men dina bilder påminner iaf om hur det är :) Vilken fin gård ni verkar ha, vi har också ett uthus som behöver fräschas upp. Min sambo vill också ha en egen del där han får bestämma och man måste ju kompromissa ibland!

Vad fin du var på bilden från midsommar, skulle ta det där fotot och göra en tavla!

Ha en skön helg!

Kramar Emma

2009-02-07 @ 20:47:08
URL: http://iemmasvitahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0