Karlssons Affär




Julen nalkas allt närmre för var dag!! Och det känns bara bättre och bättre. I söndags stod
jag tillsammans med Emil på Strövelstorps julmarknad i den gammla affären.
Vi hamnade i stallet vilket var skönt eftersom vi slapp stå ute och frysa. Men så påpälsad som jag var så hade
jag nog inte frusit vilket fall som helst.

Emil fick välja mellan pest eller kolera. Han är superallergisk mot hästar och mitt emot oss i
stallet stod två islandshästar. Och mellan varven förorenade dem luften med
sina otroliga gaser. Jag har aldrig känt på make till skitlukt haha...

Men det var ju ändå mysigt att dem stod där.

Dagen blev bra och jag fick sålt det mesta. Fyra kransar blev det över varav en som
min mamma ville ha.
Kvällen avslutades supermysigt med att vi gick ut och åt hela familjen.

Så helgen kunde inte blivit bättre.

Nästa gång ska jag stå i bygdegården och sälja och det är den fjärde advent.
Så om du missade det sist så är du välkommen dit!!!

Puss puss
/Emma



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!



Va mysigt det ser ut och kransarna är jättefina - förstår att de gick åt :)



Ha det gott - kram!

2009-12-10 @ 08:03:10
URL: http://lantlivpaholm.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Hej hej! Bara måste kommentera datumet på bilden. Lite fel.....;)

2009-12-11 @ 02:03:02
Postat av: Emma

Åh skit också.. Jag missa ju det! Men jösses vad på pälsad du är på bilden, ser ut att vara hett om öronen hihi.. Fick du sålt mycket?

2009-12-11 @ 11:59:47
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0