En lillebror!

Efter att ha försökt X antal gånger att blogga via mobilen är jag gaaanska trött på att det inte vill som jag vill! detta blir därför ett kort inlägg då alla dem andra jag skrivit raderats... suck....

den 22 juli kl 18.16 föddes vår pojke. 4210 gram och 53 cm lång.
Han har fått namnen Levi Tommy. Levi som tilltalsnamn och Tommy efter sin farfar som inte längre finns i livet.

Vi har hittat på mycket här hemma så fungerar det ny att lägga in så återkommer jag snart igen. problemet dyker upp så fort jag ska till och lägga in bilder.

pussar och kramar
//Emma




Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Vilken liten goding! Så söt! Grattis och hoppas du får rätt på att blogga... Alltid kul att se allt ert vackra!

2012-11-24 @ 14:50:51
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0