Påskjobb




Ja. Vad händer här egentligen? :) Jo, nog anar ni allt. Sambon bygger en fantastisk
uteplats utanför köket!
Det ska bli så skönt att kunna sitta här i morgonsolen och äta frukost. Ja hela sommardagarna
till och med ska vi tillbringa här!
Jag är så stolt över honom. Han är otroligt duktig min händiga man!




Det kommer att bli högt plank ut mot vägen och ett staket av äldre stil med grind
runt resterande.
Jag tog dessa bilder igår och idag har hela trallen kommit på plats.
Fortsättning på projektet följer givetvis.

I morgon är det återigen dags för "vardag" efter långhelg.
Vilja ska tillbaka till dagis och pappa Emil återgår till jobbet.
Själv är jag sjukskriven :(
Återkommer med den infon en annan dag...
I morgon kommer Victoria på besök. Väldigt länge sedan vi träffades så det ska bli roligt!
Hon bor numera i Norge och är bara nere för en påskvisit.

Hoppas att ni alla har haft en riktigt mysig påsk!!
Pussar och Kramar!



Vår lilla påsk-kärring :)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilken söt liten påsk kärring!



fint det blir med altan! Längtar så tills vi kan bygga en här hemma!

2012-04-10 @ 11:24:40
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så otroligt duktiga o mysigt har ni så man blir sååå avundsjuk, <3

2012-04-10 @ 21:40:10
Postat av: Monica

2012-04-10 @ 21:40:54
Postat av: Nenne

Vilken liten sötnos. Åh, vad jag kan längta tillbaka till tiden då mina två äldsla var små.

Passa på att njuta riktigt mycket. När de blir större börjar allt med skolan, aktiviteter o s v.

Lycka till med er nya lilla bebis som är på väg.

2012-04-17 @ 09:12:01
Postat av: Karin Grahn Wetter

Hej,



Jag har ett par frågor för ett reportage om att handla på loppisar.



Har du möjlighet att höra av dig till mig?



2012-04-27 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0