Vackra ting!

Hej kär vänner!!
slå på fingrarna vad dålig jag har varit på att uppdatera! måste bli ändring på detta!

Det går med full fart här hemma vill jag lova!
Vi har nu en ovanvåning. på tre veckor tidigare i höst blev den klar! Vi tog in lite hjälp vilket var jätteskönt.
Den är inte helt färdig än. Vi har lite kvar att måla och dörrarna ska sättas in.
Men det är så härligt!

tills vidare tänkte jag bjuda på lite andra bilder :)
Vi rev ut de gamla fönstren från gavlarna och ena halvan har hamnat på en vägg där inne.




Jag har länge tyckt att väggen sett så tom ut men nu är jag nöjd. Den väggen ska så småningom
rivas för att bli ett större vardagsrum nu när sovrummet flyttat upp.
Men vi hittar nog en fin plats till detta fönster sen igen.








Det är så ruggigt vackert enligt mig. Tänk att man kan vara så glad för ett gammalt fönster!





Två söta rosor som befann sig i en av mina 25-års buketter får hänga på tork
och samtidigt smycka "tavlan" i sin enkelhet.

Jag tackar för mig så länge!
Ha det toppen kära ni!
puss och kram//Emma


Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Så fint!!

2011-12-22 @ 19:01:22
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0