Välkommen Höst och Vinter!




Nu välkomnar vi hösten och vintern på Linnegården!!
Dikesgranar har fått ta plats framför båda entrèerna. Tillsammans med pumpor, kottar och ljung
välkomnar dem oss och våra gäster.
Åååå vad jag älskar mina små granar!!





Dörrkransen är ett fynd från Flowerteam. Eftersom jag är medlemskund blev jag inbjuden
att frossa i julsortimentet före alla andra, och till 25% rabatt dessutom :)
ren och skär lycka! :)
Antagligen får denna kransen så småningom flytta in frammåt jul och bli ersatt
utav en hemmagjord maffig mosskrans.





På det gamla sybordet trivs granar och kottar.





Och denna modellen större gran ska frammåt vintern få bära en söt liten
ljusslinga hade jag tänkt :)



ENTRÈ PÅ FRAMSIDAN




Även framsidans entrè har fått ett litet lyft.
Till min sambos förtvivlan blev det inget läskigt ansikte på pumpan i år.
Det är ju så tråkigt att Halloween bara är över en helg.
Så för att pumpan ska kunna lysa längre valde jag att göra ett hjärta
som lykta i stället.





Tyckte att det blev precis lika vackert... om inte vackrare!!

Jag ber om ursäkt för lite halvbra bilder!
Fick passa på att fota medan min lilla flicka sov eftermiddagsluren.

Varma kramar till er alla!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Maya

Så fint ni har det Emma =) Jag tyckte det såg mysigt ut att det var lite mörkt på bilderna, känns lite mer höstigt då.

Kram

2011-11-08 @ 07:39:51
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Men gud så fint du gjort! :) Ni har verkligen ett underbart hem...



Väldans massa fina lyktor! :)

2011-11-09 @ 08:24:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: TC

Vilka härliga bilder =)

2011-11-12 @ 11:24:07
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Maya

Ja verkligen mysigt =) Vi ska till öppna på onsdag så vi ses där. Kram

2011-11-14 @ 22:51:21
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0