Mysdag

Idag har jag och Vilja träffat mamma/bebis kompisar :)
supermysigt! Vilja har lekt som bara den och var helt färdig när vi kom hem.
Och jag har fått umgås med underbara mammor/vänner.



Tilda och Vilja.


Vi var hemma hos Sanna och lille Vincent. Sanna bjöd på underbar paj
och cheesecake till efterrätt.
Blev så mätt att jag fick hoppa kvällsmaten här hemma :P



Vilja=mer intresserad av mamma och kameran :)





Och här är alla utom Vilja. Haha...
hon kryper ju som bara den så sitta stilla är ingen hit!

Det har varit en kanonmysig dag som alltid när vi träffas vårt lilla gäng :)
Hoppas att ni står ut med lite vardagsinlägg mellan inredning, loppisar och renovering.

Det är ju så att mitt liv förändrats en hel del sedan den dagen då Vilja kom till världen
och min vardag räcker inte riktigt till för så mycket pyssel som
tidigare. Men jag lovar att jag absolut inte kommer att lägga det på hyllan.
Tösen sover ju faktiskt en hel del fortfarande(och då får jag lite tid över) och hon följer mer än gärna med på loppisar när hon är vaken!! :)

I morgon ska vi besöka Teddykompaniet och ta en tur ner i Båstad och köpa någon glass tillsammans
med Jessica och Viljas kompis Oliver :)

Kramar på er!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Verkligen mys dag för er ju. :)

2011-07-31 @ 13:03:13
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Tove

Jättemysig blogg och fantastiskt söt dotter ni har.

Jag älskar stilen du har på irnedningen men jag som 3 barnsmamma förstår verkligen att livet inte är som innan med pyssel och stök när man har en liten att ta hand om. Allt har sin tid i livet och när barnen är små ska man njuta och mysa, inreda och pyssla kan man göra när den tiden kommer.

Massa massa kramar

Tove

2011-08-07 @ 21:19:53
URL: http://masserandemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0