Sjukstuga




Lilla tösen har blivcit magsjuk! ÅÅh nej var första tanken som kom igår när första skyfallet
kräk forsa över hela henne och halva mig när vi bytte blöja efter maten, som hon för övrigt
inte var jätte pigg på att äta.
Hon har varit tramsig med maten innan så jag tänkte inte så långt att det skulle kunna
vara sjukdom på väg..
Men JO!
Antalet blöjbyten har jag slutat räkna men kräk har vi "peppar peppar" sluppit frånsett
två gånger.
Min stackars lilla flicka!! Blev så orolig. Är så himla rädd för att hon ska torka ut!
Men när hon är vaken är hon pigg och glad och snackig som vanligt.
Men hon får nog nanna i mammas och pappas säng i natt med :) Trots att det blir trångt, men jag måste ha koll
på henne annars får jag panik!
Ush! jag hoppas att detta går över fortare än kvickt och att jag och Emil slipper det så att
vi kan fortsätta att ta hand om lilla snäckan.

Bilden är tagen innan jul 5:e december för att vara exakt, så då var hon knappt
två månader gammal.. Bilden är tagen på slutet av fotograferingen så hon ser lite putt ut där :)

Puss och Kram
//Emma och lilla sjuklingen Vilja


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, stackars liten :( Det är hemskt när de små är sjuk.. Vill också ha sten koll på Kira, hon har börjat kräka upp sin mat lite, blir lite mycket ibland. Kommer nog trilla av pinnen den dag hon blir sjuk.. Usch fy, håll de borta!

Stora krya på er kramar från oss <3

2011-02-04 @ 09:42:47
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Katarina Byström

Ville bara tala om att jag gillar din blogg och jag blir sååå inspirerad av alla dina inredningsbilder. Ha en härlig helg!

2011-02-11 @ 23:27:36
URL: http://inspirationsbloggen.se/
Postat av: Anonym

Var har du köpt hyllan med rottinglådorna som du har i badrummet någonstans? :)

2011-02-16 @ 22:30:35
Postat av: Emma

Den e köpt på Härliga hem i Hyllinge :)

2011-02-16 @ 23:17:55
Postat av: Emma

Den e köpt på Härliga hem i Hyllinge :)

2011-02-16 @ 23:19:20
Postat av: Sandra Axelsson

hej Emma & emil !



Länge sen man såg er men ville bara säga grattis till dottern.. Sebbe skvallrade att ni hade fått liten och jag letade upp er på webbisar och sökte sedan din blogg !! Fint ni fått det i huset !! Hoppas att allt är bra med er !!



Kram Sandra & Vanessa ;)

2011-02-25 @ 11:14:04
Postat av: Ingrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 01:43:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0