Mysvrå



Tjohej!! Då var det dags igen :)
För två veckor sedan köpte vi ny soffa :D Häärligt!
Av en ren slump gick vi förbi fyndet på IKEA. Och dem sålde ut alla visningsex!
Där ibland en trea Ektorp som vi redan hade en.. Men det vae inte exakt samma klädsel. Fast jag tycker inte att det gör något för man ser knappt skillnaden.. Båda är ju  bege. Den nya var Linneryd och vår heter något med sand..
Så nu står det två treor och trängs i vårat lilla men ack så mysiga vardagsrum.
Det kommer ju att bli mycket mera plats där sedan när vi river väggen mellan vadagsrum och sovrum för att flytta upp sovrummet. Så det var ju lika bra att köpa soffan nu när vi fick den till halva priset!



Det är den till vönster som är ny. Och helt plötsligt fick jag då användning utav ett runt litet loppisbord som jag fyndat för knappt ett år sedan :) SÅ bra!! Så lite mera färg gick åt och vips.. vilken mysig hörna det blev!
Var ett tag sedan jag tog dessa bilderna så nu har även bordet fått sällskap utav en liten grön växt.

Har även fått upp nya gardiner nu när julstjärnorna försvann. Dem här är köpta på Ge-Kås.
Äve dem till ett fyndpris tycker jag!
En längd till varje fönster tycker jag får räcka för annars försvinner hela fönstret eftersom dem redan är så små...



Den fina brädan med text på fick Vilja i doppresent. Den kommer så småningom att hamna på hennes eget rum men tyckte det var bättre att den får hänga här så länge i stället för att ligga och skräpa
i en låda.. Älskar den! Åå vad jag tycker den är fin!



Så sant så!!




Jag och Vilja innan kalaset i helgen :)
Min söta helt underbara dotter!

Hoppas att allt är bra med er alla!!!
Och att ni får en fantastisk vecka! I kväll ska vi på Viljas tredje babysimmlektion :)

Puss och Kramar
//Emma o Vilja


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste bara få komma hem till er någon gång, ser så varmt och mysigt ut :)



När jag ser Vilja så blir jag bara mer och mer sugen på en liten till och jag födde ändå inte alls lilla Kira för så länge sen, bara 9 dagar sen, haha! Får iaf vänta ett tag så Kira får ha oss för sig själv ett tag.. :)

2011-02-01 @ 16:15:15
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken härlig blogg!!!

2011-02-01 @ 20:51:00
Postat av: Marina

Vilka underbara bilder!

Tänkte oxå köpa ektorps soffa till vårt nya hus.

Man ser ingen skillnad alls på de två exemplaren, super fynd ju! ;)

2011-02-02 @ 07:19:30
URL: http://www.lucats.se/pyssel
Postat av: Lina L

Åh va jag blir avundsjuk på eranöppna spis, VILL OXÅ HA!

2011-11-28 @ 20:28:15
URL: http://mammalivetpalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0