Magen .... också jag



Många som bett om att få se bild på magen =) Och här e den hehe....
Känner mig oerhört klumpig nu måste jag säga...Försök dessutom att inte titta på
mitt något ansträngda ansiktsutryck..haha...

Är nu i vecka 37......kan inte förstå att tiden bara försvinner!!
Bebis säng är nu uppe och bb-väskan är packad (så gott som)... bara en påse godis som ska
tryckas ner..Antar att inte jag kommer att vara så sugen på det när det väl
gäller.. Men min älskade sambo får väll ha något att knapra på =)

Har haft molande mensvärk nu i två dagar och känner mig lite "konstig"
Kan inte förklara..men det känns nästan som att jag e sådär på väg att bli sjuk...
Får verkligen hoppas att jag INTE lyckas bli det nu...
Vill ju ha så mycket ork som möjligt när det är dags att kämpa..
Möjligheten finns dock att bebis redan känner för att komma till världen då både jag och
min bror är födda tre respektive två veckor för tidigt...
Det är spännande och jag måste erkänna att jag är en liiten aning trött på
att vara gravid nu. Det har sina mysiga stunder, men nu är jag ju så
himlens nyfiken på vad det är för en liten krabat som gömmer sig där inne.

Hoppas att allt är bra med er mina vänner!!
Pussss pussss


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Emma! Ja, jag är verkligen stolt över henne! Hon är min förebild och jag älskar henne över allt annat! Jag har aldrig varit räddare än då.



Du är så sjukt vacker på din bild! Det är en klassiker att säga att det lyser om gravida kvinnor, men det gör det verkligen om dig! <3

2010-09-16 @ 22:19:39
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh va söt du e Ida!! tack!! det värmer!!

2010-09-16 @ 22:27:30
Postat av: Emma

Åhh, vilken snuttig mage! Snart har ni er lilla krabat hos er. Nervös?

2010-09-17 @ 09:12:33
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Mys-mage.

Då kan det snart vara dags för bebis minsann. Inte långt kvar iaf.

Fick lite smått panik när jag läste att du redan packat väska och fixat allt. Jag har inte fixat ett enda dugg typ! Kanske får ta tag i det...

2010-09-17 @ 09:27:20
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: carolin brantryd

Åhh vad fin mage du har ;) inte långt kvar nu! håller tummarna för er :) kramis

2010-09-17 @ 10:04:00
Postat av: Jannike Sjögren

Du e så fin vännen. Nu väntar vi ivrigt på bebisen hihi

2010-09-18 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0