Badrumstitt



Hej igen kära vänner!
Kom på att ni nog inte fått se några bilder från andra sidan av badrummet =)
Hur vasken till sist blev. Och visst blev det väl toppen?
Vi köpte ju ett gammalt skrivbord på blocket nere i Höllviken.
Det var då avlutat men jag var ju genast där med penslen :)




Denna plåtskylt fyndade jag på Tradera. Köpte en likadan till tvättstugedörren..
Fast på den står det ju Laundry.
Mycket vackert. Det hela slutade på 170kr med frakten.



På "handtaget" det vill säga nyckeln in till badrummet hänger det
ytterligare en liten skylt som det står bath på.
Den kommer från Fridas Gård. Men minns tyvärr inte priset på den.



Bredvid vasken ligger en liten budskapssten. Njut varje minut!
(precis det man gör på toa, eller?) haha



Och mitt över toalettstolen har vi även lite skön läsning.
Vi kan verkligen erbjuda våra gäster det bästa :) hehe...
Om dem tycker om heminredningstidningar det vill säga..



Och till sist. Dagen till ära. Dagen före dagen D. En liten men ack så
suddig bild på mig med magen.
Snälla, snälla, snälla...Kom ut....nu!

Vad tror ni?? Pojke eller flicka :)

Ha det bäst söta ni!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snyggt Emma. Avundas dig verkligen för ditt fina hem. Och för att svara på din fråga. Jag tror det blir en pojke. Tycker att man kan se det på magen. Hoppas nu också att h*n tittat ut snart ;)

2010-10-09 @ 20:34:55
Postat av: Angelica

Jag tycker att det ser ut som en typisk flickmage. Håller tummarna för er imorron. :D Kramis

2010-10-09 @ 20:57:43
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tycker att det ser ut som en typisk flickmage. Håller tummarna för er imorron. :D Kramis

2010-10-09 @ 20:59:21
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag tror du kommer få en av varje. Men vi får se vad det börjar med. Kanske en liten dräng på gården ;)

2010-10-09 @ 21:57:51
Postat av: Cornelia

Ni har ett otroligt fint hem!

Jag tror för övrigt på att det blir en pojke :)

Hoppas att lillen kommer snart, jag gick över fem dagar och de dagarna kändes som de övriga nio månaderna tillsammans :S

Kram

2010-10-09 @ 22:16:43
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Jag tror faktis det blir en liten pojke.. :) Fast jag brukar ha fel så... :)

2010-10-10 @ 14:35:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: fia

jag tror de e en liten flicka =)

2010-10-11 @ 12:23:13
Postat av: Lina L

Jätte inspirerande blogg, du är så duktig! Snyggt badrum!

2011-11-28 @ 20:37:38
URL: http://mammalivetpalandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0