Fyndbyro före och efter



Ja, om ni minns så skrev jag om en liten byro som vi fundat för 170 kr. Min plan var från
början att måla till den och göra den fin för att sedan kanske sälja den vidare
till någon som hade användning för den.
Men så kom vi på att det faktiskt är perfekt förvaring för barnkläder.
Så, så fick det bli =)
Den ser inte mycket ut för världen när den är mörk och dyster.
Men vilket lyft det blev med lite färg!!



Sååå fin den blev!! Efter fyra lager vit färg står den nu praktfull i vårat vardagsrum.
Blev så lycklig när den var färdig!




 Den ska nog få en bättre plats sen. Men den får stå där den står tills vidare.
I morgon ska jag ut till favvisloppisen. Förhoppningsvis finns det
vackra bordet kvar som jag hittade där sist.
Men hade inte riktigt dem pengarna i plånboken som behövdes.
Och efter liten diskussion med sambon fick jag klartecken.
hihi....Finns det kvar så tar vi det!
(hjälp mig att hålla tummarna)
Ska även träffa Lotta i morgon. En av mina kära arbetskamrater, som för tillfället
är hemma och är mammaledig.
Det ska bli mysigt!!!

Hoppas att ni inte blåser bort därute i bloggvärlden...för fy tusan vilka
friska vindar det varit här hemma idag.

Puss på er!!
/Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fin den blev, varför har inte jag sån fantasi!

Vad är det för loppis förresten? Jag letar som en tok men hittar aldrig några bra :(

2010-08-25 @ 20:38:47
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Catta

Grattis till brakfyndet, blev kanonfint! Håller tummarna för dig ang bordet.



Kram Catta

2010-08-26 @ 09:22:56
URL: http://ljuvamagnolia.blogspot.com
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Den blev verkligen super snygg!

Om man ändå hade sån talang som du har.

Har gjort ett försök med en byrå, blev väl okej men inte mer :)

2010-09-05 @ 15:12:30
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0