F Y N D !





Ser ni möjligen skillnaden?? Jo vi var på skattjakt jag och min älskade sambo. Första stället vi kom till hade självklart stängt och då hade vi åkt en sträcka som tog 45 minuter. Vi hade aldrig varit där innan
så vi var ju båda så nyfikna eftersom vi hört att det skulle vara ett kanonställe.
Men med sura munnar åkte vi därifrån också tog vi en liten omväg hem för att vi valde en
väg som var "roligare" att köra. Men...sa jag...då kan vi ju svänga inom loppisen i Örkelljunga för där kör vi ju endå förbi!!
Emil hade aldrig varit där så det var ju något nytt för honom. Sagt och gjort. Vi synade varenda gång och hylla...och med oss hem fick vi detta fantastiska bord (som var mörkbrunt) men jag kunde ju inte hålla fingrarna i styr och det fick ett stänk vit färg =)
Denna vackerheten kostade 90 riksdaler!! Kan man bli lyckligare?
Vi fick även med oss en jättesöt byrå som även den ska få lite vit färg.(bilder kommer senare).

Idag har jag bakat de sista kladdkakorna, utav 12 som ska mumsas på i morgon då min älskade pappa
ska ha öppet hus och fira sin 50:e födelsedag =)
Det kommer att bli en kanon dag/kväll.. Längtar redan...



Också en närmare titt på det fina bordet. Med tre utdragbara lådor som är kanon för allt
som man inte vill ha framme, som till exempel dem tråkiga och fula fjärrkontrollerna.
De två små zinklyktorna är också ett loppisfynd som kostade 10kr styck :)
Finns det något bättre än loppis och antikaffärer??
INTE enligt mig =D

Nu ska jag, magen, sambon, hunden och katten snuffsa ner oss och gosa
i den härliga soffan!

Ha en myspysig fredagskväll allesammans!!!
PUSS OCH EN KRAM!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var verkligen ett fynd det!

Supersnyggt ju! :)

2011-10-19 @ 14:38:32
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0