Inspiration !!


Jaaaa!! Jag tillbringade hela söndagen tillsammans med två vänner. Vi åkte ifrån den ena loppisen
till den andra och jag hittade massvis med fint.
Så när jag kom hem i söndags eftermiddag/kväll så var jag så full utav ideèr att jag inte kunde låta bli att asa in en gammal byrå som stått ute i stallet i säkert snart ett år.
Vi fick den efter Emils gammelmormor när hon gick bort. Men har inte riktigt kommit fram till var
den skulle få sin plats.
Men så fick jag den briljanta idèn att ha den som hallbyrå.
Vi ska så småningom bygga soffa och garderober längs hela väggen i hallen, men det kommer att dröja eftersom vi har så mycket mer som är viktigare än just hallen.



DEN "SNYGGA" BYRÅN I BEFINTLIGT SKICK !








OCH EFTER LTE FÄRG OCH EN STADIG HAND!


Jag blev supernöjd med det färdiga resultatet! Och till och med nummren ser raka ut
trots frihand.
Den ska fyllas med tjocka halsdukar, vantar och mysiga mössor i vinter!

Ljusstakarna som står uppe på  är ett av loppisfynden. Likaså zinkhinken som har blivit ett paraplyställ.




 

Ja idag har jag varit effektiv! Jobbade fram till middag. Sedan bar det av till läkarbesök.
Hant ringa några viktiga samtal innan dem gick för dagen och sedan målade jag siffror så det stänkte om det och fick dessutom allt på plats. Det är inte illa.
I morgon väntar en ny dag med nya utmaningar!!!


Puss och kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad hittar du alla loppisar? Gillar ljusstackarna trots att de är gamla:) Jag är mer IKEA människa :)

Har du och Emil samma stil i inredning?

2009-09-28 @ 22:40:49
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken skillnad det blev på byrån. Loppis är kul, man kan göra väldiga fynd! kram

2009-09-29 @ 12:02:18
URL: http://mirtini86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0