Möte ..




Har suttit på möte i tre timmar. Spännande och intressant men sjukt mycket att
ta in så man får låta allt sjunka lite bara.

Vi får väl se vad som händer härnäst men det känns som att jag är kapabel till
att erövra världen för tillfället =) Okej...det var kanske att ta i.
Men mitt humör är på topp! Min inspiration, vilja och glädje över livet tar bara mer och mer överhand.
Och jag kan bara säga att det inte är annat än härligt!

I morgon är det ju fredag, vilket betyder att ännu en helg står framför dörren.
Jag ska binda kransar och pyssla hela helgen tänkte jag.
Fast lördag kväll är vi bjudna på kalas hos Familjen Jensen, Johansson!
Herren i huset fyller 24 gammla år höhö..

Vi ses snart igen turturduvor!!
Puss pusselipuss på er!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska damen hitta på? :)

2009-10-25 @ 16:29:13
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0