Pajas = Ängla(foto)modell




Är han inte för söt?! Min söta lilla vovvse.. Har suttit och pysslat med en ny header.
Ny och ny. Men en vän till mig ska försöka lägga in den. För jag lyckades inte
med den förra. Blir tosig när jag inte förstår mig på tekniken.
Vi får väl se om det fungerar denna gången.

I övrigt hostar, nyser och fräser jag i kapp här hemma. Har haft feber, huvudvärk och är allmänt hängig.
Såååå tråkigt å va sjuk!! Det händer ju en massa i helgen..Kalas och allt. :`( 

Måste klä mig med ylle från topp till tå känns det som. Ska ta en liten promenad med Pajas så att han blir glad.
Det är strålande sol ute men brrrr...kallt ..
brasan e tänd och här inne är det 23 grader..mums..Jag älskar när det är varmt!! Det kan bara inte bli ör varmt.
Till och med Pajas verkar älska det.. Hör han att jag förbereder för en brasa kommer han springade
och sätter sig bredvid och börjar prata.. haha..sitt eget lilla språk med allt vad det innebär från gluffsande
till gäspande till ylande och lite gurglande. Ja han är för rolig. Sen kan ´han ligga mitt framför brasan och sova. Hur varmt det än är.
Ja sådan matte, sådan hund eller?

Puss och kram på er !!

/Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Då är vi två som inte fattar sig på den tekniken! :)

2009-10-15 @ 17:12:37
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: guzmania

Puh, trodde nästan att han dött när jag såg bilden..

Vad mysigt å sitta framför brasan!!

2009-10-15 @ 22:35:11
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0