Dagens Skatter




Idag har jag varit med min kära mamma på julmarknad. Det var verkligen jätte mysigt!!
Men blev inga fynd därifrån. Hantverk kostar ibland mer än vad det
smakar. Förutom om man hittar något man verkligen vill ha förståss.
Och på vägen tillbaka föreslog jag att vi skulle köra in om loppisbutiken.

Jag hade igentligen inte planerat att ta med mig något hem. Men den lilla planen lyckades jag
mindre med. Så det blev en hel del fina saker!
Och ja.....jag är supernöjd och superglad över att vi stannade till där!

Om det är någon som är bra på bloggdesign så hör av er!!
Min blogg strular hela tiden. Och nu är texten i menyn oläslig.
Jag blir galen på blogg.se som krånglar hela tiden och hela bloggen är en hel kaos.
Jag har redan klarat av att ändra texten i inläggen. Men menyn har jag verkligen ingen
som helst aning om hur jag ändrar.

Aja .. jag hoppas att ni står ut så länge!

Hoppas att ni får en riktig härlig och mysig helg!!

Massor med kramar från mig till er!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan! Jag ser inget konstigt med menyn, men trist att det strular. När jag har landat där hemma sen så ska jag hjälpa dig med etiketterna iaf. Har inte svarat på ditt mail men jag har haft lite fult upp nu :) Kram Martina

2009-11-01 @ 17:26:41
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej hej. Så mycket skatter du kom hem med. Har samma bricka, den är så fin.



Mysig blogg med fina bilder.



Läste ditt inlägg om Elgiganten, men blir ju så irriterad. Vi var med om en liknande händelse med dålig kundbehandling. Lämnade in vår kaffemaskin på verkstad, och fick tillbaka den mer förstörd än innan. Hur är sånnt möjligt, haha. Gud så irriterande.



Ha en fin kväll vidare.

Kram Camilla

2009-11-07 @ 18:11:36
URL: http://vitaboet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0