Ge-Kås =TRÖTT




Klockan 04.30 ringde min klocka. Då var det bara att hoppa upp ifrån den varma sköna sängen för att
förvänta sig en dag i stök och kaos.
Klockan fem stod Robert och Madeleine utanför med bilen och vi begav oss till Ge-Kås.

Vi var framme ungefär en kvart innan dem öppnade(06.45).
Och åkte inte hem förrän 13.15. puhhh...

Men nu är jag belåten!! Och TRÖTT!!
Så jag ska nog inta soffan. Det blir en lugn lördagskväll för mig. Emil ska på fest med killarna.
Så jag stannar hemma och myser.

Ha en hääärlig helg!

Puss och Kram
/Emma


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, jo visst blir man trött av att gå på ge-kås. Kul att du skriver rätt! Många typ alla säger ju Ullared men det är ju orten som heter det och varuhuset heter Ge-Kås! Kramar

2009-11-16 @ 15:44:49
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Emma

Åh Ullis, allas flickors favorit (och Markus) :)

Var där mycket folk?

Vi ska med snart dit faktis. Måste fixa lite julklappar och lite fynd till hemmet :)

2009-11-20 @ 12:11:50
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0