Hej Alla !!

Känner mig sååå dum...Jag förstår verkligen om det är både en eller två eller tre eller fyra..haha... som slutat gå in här och tittat på grund av fruktansvärt dålig uppdatering....

Det har varit så att vi har bytt dator.. Den förra var så dålig och hängde sig konstant plus att jag inte kunde lägga in några bilder.. Därav anledningen att det inte har blivit några inlägg...

Men det ska bli skoj att komma igång igen! Det har hänt så mycket här hemma nu!! Vi har målat alla stallbyggnader... jag har påtat i trädgården och planerar för fullt över vad jag mer ska plantera.
Och nu är vi i full gång med köket. Vi har putsat väggarna som nu ska målas och sedan är det dags att lägga golv. Och sen äntligen ska köket på plats!! Lääängtar!!

Hoppas att ni trots allt kommer att titta in på nya besök trots min långsamhet.. För nu lovar jag att det kommer hända grejer!

PUSS Å KRAM !!
//Emma

Kommentarer
Postat av: guzmania

Nämen, fick nästan en chock när ja klickade in här, hihi...Ser fram emot bilder!

2009-05-28 @ 20:18:20
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0