Tjuvtitt ...

Hej mina vänner!!
Nu har jag semester och det är så underbart så det går verkligen inte att beskriva. Trots semester är det ingen rast och ingen ro här hemma. Vi jobbar för fullt med vårt kök och tro det eller ej men det är inte mycket kvar nu !!!
Jag lovar att återkomma med bilder på det.
Så länge tänkte jag roa er med lite småtittar från toaletten.



Fönstret





Badhandukskrokar





Mera krokar




Korg med toalettpapper...vid behov...  ;)



Också tänkte jag ge er en liten för-titt från köket...


BLANDAREN !!


Hoppas att alla ni därute har det underbart !! Vi ses snart igen!!

Puss och Kram /// Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

vackert.. :)

2009-07-30 @ 09:33:04
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktig Emma (du) stil :)

2009-07-30 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0