Onsdagsmys



Tidigare i kväll hade jag och älsklingen en romantisk middag för två med Spagetti Bolognese på menyn haha.
Man måste ju förgylla vardagen lite. Och eftersom det var första arbetsdagen efter semestern idag så kändes det extra viktigt. Allt mitt prat om sommaren igårkväll gjorde att världen slog revolt.
Ner från himlen damp det 5 cm snö.
Och kvar ligger den som en vit matta. Trots min längtan efter värmen kan jag inte annat än njuta. 
Direkt jag kom hem idag tog jag Pajas på en riktig långpromenad. Solen sken och himlen var klarblå. Snön kramades under skorna för vart steg jag tog. Mmmm jag älskar vinter.
Har eldat i kaminen hela kvällen och snart ska jag krypa ner under täcket  och somna till den knastrande elden.
Hoppas att eran dag varit lika sjön som min!

Godnatt!! Kramen och en Puss

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Ja då min dag var precis lika goo och dagen innan var ännubättre hihi. Jag mår så gott. men jag saknar dej

2009-01-08 @ 08:58:36
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: evelina

jaa den är jätte bra och rooolig =)billig oxå i min mening iaf =)



Ha d super!

2009-01-08 @ 22:15:52
URL: http://littleblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0