Midnattstankar (nästan)


Dörren, sett från hallen.

Idag satte älsklingen in dörren till toaletten!! Så fint det blev. Ser ni färgen på dörren är identisk med den nya färgen på karmen! Tyvärr är andra sidan av dörren inte lika fin i färgen. Den har gulnat sjukt mycket. Så jag har bestämt mig för att måla om den sidan. Men den andra ska jag låta vara med sina små skavanker.
Tycker själv att den är jättefin.

I morgon ska jag och Emil åka till Höllviken (Trelleborg) och köpa ett litet avlutat skrivbord som jag hittat på Blocket. Det ska få agera tvättställ på toaletten! Ska måla det vitt hade jag tänkt mig. (Spännande).

Röntgen idag gick väl ganska bra... Läkaren hittade inga stenar i gallblåsan. Men sa ja. Vad är det då som gör så ont?? Sååå frustrerande. Kan vara början på gallsten och då ser man inte det på röntgen. Så då får jag komma tillbaka om en månad igen och gå igenom samma procedur. Jag blir galen. Om det här bara är början. Hur ska det då sluta??

Jobb i morgon och jag lääängtar. Haha. Skönt att gå till jobbet så kan man tänka att man är frisk och mår bra och så blir man bra juh! Svårare än så är det väl inte eller?

Men nu ska vovven rastas en sista gång innan det är dags för att lägga huvudet på kudden och somna sött.

Puss puss på munnen alla söta



Dörren, sett innifrån toaletten. (Ser här även de färdiga fogarna).

Kommentarer
Postat av: guzmania

Har aldrig varit där, så det vore kul.Tycker ni är otroligt duktiga,det blir så fint, så charmigt!Bloggens färger va mysiga :)

2009-01-29 @ 00:59:41
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Josse!

Hej hej du snälla.... Jag tycker att dörren va super fin,,, spelar ingen roll om de olika färger på varje sida,,, gillar oxå när det är lite skavanker och härligt slitage... charm liksom!!!!



- Jag har dig på mina favoriter på datan,,, så att du länkar är superkul!!! Ni har det så himla superfint å MYSIGT!!!! Fortfarande grymt imponerad,,, å glad för eran skull att ni hittade ett sånt guldkorns hus,,, inte många som har de!!!



Hoppas allt är bra annars,,, sorgligt med din sorg innan,,, men jag är sån som tror, eller vet! att alla nära å kära som inte längre finns vid en,,, dom finns runt en ändå!!!! hjälper, skyddar å bara finns....



Stor kram josse

2009-01-29 @ 12:59:12
URL: http://in-myhouse.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej Emma!

Självklart får du vill lägga upp min sida hos dig, blir jätteglad, jag ska lägga upp dig också :)

Vilken vacker färg på dörren! Badrummet ser riktigt fint ut, blir spännande att se på skrivbordet och hur det blir som handfat, en rolig idé!

Ha en sköön helg!

Kramar Emma

2009-01-29 @ 16:19:07
URL: http://iemmasvitahem.blogspot.com
Postat av: Jannike Sjögren

snyggt ni börjat få gumman

2009-01-29 @ 19:34:13
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0