FINT



Ännu en tisdag... Tog ett litet kort på min nyinköpta stol som jag fyndat på Tradera. 200 riksdaler för denna skönhet.
Den ska få pryda sin plats i badrummet. Tänkte ha den som liten förvaringshylla eller något. Man kan ju alltid lägga en bunte handdukar på den.
Det är en allmogestol från Norrbotten. Ni som inte vet. Jag älskar när dem är så enkla!!
Rörmokaren var här igår (på tiden) och kopplade in vårt badkar!! Heeelt underbart.
Jag tog den första riktiga duschen igår. Tryckte på knappen på LCD-Skärmen och vips så studsade det klara tomer från högtalarna som sitter under badkaret! Det var juvligt att duscha och lyssna på musik!
I morgon ska jag på röntgen för min mage. Ush vad nervös jag är för det. Förstår inte alls varför. Det är ju bara skönt så att dem kan "åtgärda felet" haha.

Jag hittade en sida där man kan göra så att fotona ser gamla ut! Hel underbart fint blev det! se själv!



Vi ses i morgon! Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Lycka till på röntgen gumsi. Puss

2009-01-28 @ 08:00:27
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Emma!



Åh vilken underbar stol! Väl värd 200 riksdaler!

Vad fint du har gjort med bilden också, jätteläckert :)



Kram vännen

Mia

2009-01-28 @ 22:27:12
URL: http://lillablanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0