Dagens fynd



Ja. Idag har jag och Mina kört Helsingborgsområdet runt för att jaga loppisbutiker och antikhandlare. Det var inte lätt att hitta alla ska jag säga trots hjälp utav GPS.  När hon i skärmen vrålar gör en u-sväng, mitt i en fyrvägskorsning med trafikljusen så blir man lite smått irriterad.
Jag var på jakt efter ett bord som antingen är vitt eller som går att måla vitt. Det är tänkt som toalettmöbel. Som jag sedan vill kunna koppla ett handfat på. Jag är inte så förtjust i alla de nya möblerna det finns till badrum och toalett. Så jag tycker att vi ska ha ett gammalt. Sen ville jag hitta en spegel som är sådär lagom stor med en bredare ram. Och även den vit. Har tänkt snickra ett skåp till och göra mig ett eget spegelskåp. Vet inte om ni minns, men tidigare har jag visat bild på ett sådant som jag ville ha på toaletten men det kostade 4000. Lite mycket tycker jag så det borde man kunna fixa för en lite billigare peng.
Men som det alltid är när det är något spesifikt man är ute efter så hittar man det aldrig.
Med mig hem fick jag idag tre små kryddburkar och en jättefin hushållsvåg från Eskilstuna i orginalkartong,
 Synd att jag inte hittade vad jag letade efter. Men jag ser fram emot att sätta de här fina tingen i vårt kök när det är färdigt.

Hoppas att er helg har varit fantastisk!

Många Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

mkt fix o don =)

2009-01-11 @ 17:49:29
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska allting va rustik eller vad det nu kallas för hemma?

2009-01-12 @ 03:34:08
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Hittar du några bra loppisar eller liknande i helsingborgs området?

Skulle vilja hitta men vet inte var man ska börja leta :S

2009-02-01 @ 16:28:23
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0