Nä se de snöar, nä se det snöar ...



Gick kvällsrundan med vovvsen precis!.. Helt underbart vackert är det. Snöar för fullt och huset ser ut som en tavla i ett vinterlandskap! Försökte ta en bild men det gick inte. Blev bara vitprickigt av alla flingor.
Men på vägen in gick jag runt och beskådade vintertäcket och hittade då rhodedendronen som jag missade att sätta ner i jorden i höstas... Stackarn. Den kommer nog att dö pga min *glömska*... Men hoppas innerligt att den överlever. Vi får väl se.

I morgon är det fredag. Ganska skönt faktiskt. Men jag har en förkylning och halsont som ligger och brummar i kroppen. Känner att det inte riktigt vill slå ut. Har nog haft feber idag och känner mig allmänt krasslig. Hoppas att det går över nu under helgen så att jag är pigg och kry i väntan på nya äventyr *hehe*.

Mitt projekt här hemma är för tillfället sovrummet. Vi var och köpte nya garderober på Ikea i söndags. Och jag blev så ivrig att göra fint så jag asade in ett gammalt skåp som vi fått i arv utav Emils gammelmormor. Målade det vitt och vilken förändring!! Nu ska jag bara måla korgstolen också och sedan en spegel som också är ett arv.
Sen kommer vi till att piffa med de små men mycket viktiga detaljerna! Och det ser jag fram emot!

Men nu ska jag bara sova. I morgon väntar jobbet och därefter ett tandläkarbesök som jag bävar mer än nånsin för att gå på. Men så illa tvungen tyvärr.

Puss o Kram Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du bara måste lägga ut bilder på eran saker. Jag har försökt tänka mig in i hur det ser ut men tror inte ens jag är i närheten :)

2009-02-21 @ 22:47:22
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0