Kontrast !


Utsikt från trädgården (tomten).


Ja, snacka om kontrast till de senaste inläggen! Nu är det verkligen vinter här *snyft* Men måste ju ändå erkänna att det är fint. I morse hade vi elva minus och snön ligger kvar på marken. Vi får nästan alltid behålla snön. Mina föräldrar bor ca 2 mil ifrån oss och där är det alltid mildare väder och har vi fått snö så har dem offtast bara regn.
När jag kom hem från jobbet idag tig jag pajas på en vinterpromenad och efter det busade vi i snön och kastade pinnar.  Han älskar snö och skuttar runder och fnyser i den haha.

Efter det gick jag in och tappade upp ett bad som var färdigt lagom till älskling kom hem. Också har vi bubblat bara den i kväll igen. Jag får aldrig nog av det där badkaret. Helt underbart. Speciellt när det är rått och kallt ute.

Nu ska vi snart äta och ha en myspys kväll heeeela resten av vad som är kvar av denna (otursdag) haha..Fredagen den 13:e huuu.....scary........

Ha en riktigt skön helg alla söta !

Pussss å Kraaaam



Pajas busar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0