Härliga Helg !






Ja... Den härliga helgen är slut om några få timmar, och en god natts sömn väntar. Sedan återstår det två dagar och jag fyller år! Jag älskar att fylla år. En hel dag ägnad åt bara mig hehe.

Det är min första helg på ny arbetsvecka efter semestern och man kan säga att jag var helt
slut i fredags kväll. Men trots det så var vi på grillkväll hos några vänner vilket var supermysigt!

Gårdagen tillbringade vi med min nioåriga kusin. Han fick följa med på Össjös Loppis.
Där fyndade jag fyra silverbrickor för 20 kronor. Och massvis med fina örngott och diskhandukar
för hela 40 kronor!! Inte illa.







Idag har jag varit modell för en dag. Det var härligt men vansinnigt dyrt! Jag återkommer med lite bilder från det senare.
Efter det tog vi en tripp till Väla loppis. I jakt på någonting att ha som tv-bänk. Och vi hittade en helt underbar kista som jag nu har målat om! Även Ljusstaken som står i fönstret på bilden, fick vi med oss hem. Samt en jättesöt hylla att hänga handdukarna i.
Så snart vi fått sakerna på plats så kommer det bilder även på dem!

Vi hann till och med in om Flowerteam för att köpa nytt till köksfönstren. Och det blev bara sååå ljuvligt!

Ja vilken helg, vad vi hunnit med mycket!! Hoppas ni har haft det presis lika bra!

KRAM PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Vilken massa fina fynd!!

BLir lite avis.. vill oxå fynda och fixa här hemma.. :)

2009-09-01 @ 08:18:17
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0