Tick Tack!!




Ja tiden går och går och går!! det är redan fredag (i morgon). Skööönt.. Men som sagt mer jobb här hemma!
Emil har murat hela kvällen. Han är verkligen så himlans superduktig. Men det verkar inte som
att han vågar ta hjälp av mig. Haha det enda han ber mig om är att typ... hjälpa till att räkna
olika mått, mäta och vara smakråd över var vi ska ha eluttag osv.
Ja, så är det. Men det gör inte mig något. Jag hjälpte ju till att mura tegelmuren..Då stod jag dessutom och borstade alla
stenar från gammalt bruk. Och nu är det ju bara att ta block efter block, utan att borsta bort puts wheehoo.. haha
Nej men jag bjöd älsklingen på god mat i stället.
Denna underbart fina klocka har jag fått utav Emil ! Jag ÄLSKAR DEN!! Bara längtar
tills vi har ett fint kök som den kan få ta sin plats i. Så denna klockan är ett
litet smakprov på gammal fransk lantlig stil som jag är så svag för!

Fortsatt blir det murning resten av helgen antar jag. Ha det
bäst alla!! Puss

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Ni kommer att få så jävla fint när ni är klara. Jobba på

2008-10-03 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0