Höstmörker = Höstmys



Fredag!! UNDERBART ! Men ute är det regn och rusk. Hade vi haft badrummet nu med bubbelbadkaret
så hade jag inte tvekat över var jag skulle tillbringa kvällen. Jag (och Emil på ett hörn), är återförsäljare till underbara
kvalitetsproduket för just det ändamålet. Det är verkligen så himla roligt!
Jag brinner för det. Det är bara synd att tiden inte riktigt räcker till för allt som jag vill göra!
Tänk så hade jag kunnat lägga all tid på att bara jobba med dessa produkter!! Det hade bara varit så underbart!
Hudvårdsprodukter som jag från början bara trodde jag kunde drömma om! (för både män och kvinnor). Cosmetika av samma höga klass!!  Och Hårvård samt massor av andra förbrukningsvaror.

Jag använder mig också därigenom av Eddie FUNKHOUSER New York`s  cosmetika, som är tillverkat
för tjejrna/killarna på catwalken, framför kamran o.s.v.
Även dem produkterna är sanslöst bra!

Som sagt, hade vi bara haft ett badrum så hade jag skämmt bort mig själv en hel kväll. Med bra musik,
mycket levande ljus, en god drink och exklusiva produkter!
Visst låter det väll bara sååå underbart!!!
Tänkte dela med mig lite av vad Eddie och Artistry produkterna har att
erbjuda genom  att visa några produktbilder.
Glöm inte att skämma bort dig riktigt mycket nu!!
PUSS



 







Kommentarer
Postat av: guzmania

Ja visst är han!

Hoppas ni kommer ha en trevlig helg sötnos!

2008-10-03 @ 19:23:28
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: tina

fin blogg emma! :)

2008-10-04 @ 18:14:22
Postat av: guzmania

Tackar, äntligen kom dom upp,hehe. Nu ska det bara fixas å donas i det rummet. Ja hon e väldigt söt faktiskt! Har ni några djur?

2008-10-05 @ 17:55:59
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0