Vill ha!



Handlar en hel del på nätet nuförtiden. Det är enkelt och smidigt. Också tycker jag att det är roligare att ha saker som ingen annan har. Som det här spegelskåpet! Det finns att köpa på nordljus, och kostar 3 995 kr.
Jag har helt klart bestämt mig för att vi ska ha den i badrummet! Den är ju så sjukt fin!!

Igår beställde jag saker från Fridas gård till mig och min moster. Hon köpte ett jättefint vinställ som jag är ganska
sugen på själv, och ett hjärta med skiffertavla. Jag däremot fick nöja mig med
en fjuttig toalettpappershållare. Men den är så fin. Och kommer att passa superbra tillsammans
med spegeln. Jag längtar fruktansvärt efter att få inreda badrummet
Med små fiffiga lösningar, fina krokar, mysiga badlakan, spabehandlingar och återigen mängder
med llevande ljus. Gärna en god vaniljdoft. Och sen är kvällen räddad eller vad säger ni?

Nu ska jag ta en tur med vovven. Sen väntar den härliga sängen.

Pusss

I väntan på behov.  Den ruffiga toapappershållaren på Fridasgård.se
(som snart är min)

Kommentarer
Postat av: guzmania

Hehe, jag me!

Du det var inget billigt spegelskåp, men riktigt fint!

2008-11-19 @ 01:34:26
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Sikket pris på ett spegelskåp hehe men d va skit fint, ni kommer få så himlans fint. Puss puss

2008-11-19 @ 08:16:47
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0