Payson


Pajas i våras.

Ännu en fin bild på lilla Pajas. Från promenad i våras. Han är ju en så duktig modell. Vet precis att säger matte still så ska man vara blixtstilla. Haha.....
Igår upptäckte jag det stora nöjet att betala på nätet via Payson. Herregud att jag inte fattat att det var så enkelt innan!!
Det är ju sjukt säkert om man jämför med att betala direkt från sitt eget konto! Dessutom har man leveransgaranti.
Kan inte bli bättre!  Lycklig blev jag när jag gick in på mitt konto och såg att pengarna var dragna. Haha, tyckte det var för lätt för att vara sant.
Har ni tur så uppdaterar jag lite badrum senare i kväll. För nu händer det grejer.

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: guzmania

Vovven kan verkligen modella ,hihi...

2008-11-13 @ 22:45:55
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

hoppas du fått mina sms??? har inte fått ngt svar än angående i morgon kväll och katalogen och den 19.... hoppas du hör av dej sen. Puss lav ya girly

2008-11-14 @ 12:02:44
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0