Ensam..


sängen

Nu sitter jag här hemma själv. Emil är i Göteborg och jobbar. Han kommer förmodligen inte att komma hem förrän på
fredag. Och jag känner mig så ensam så ensam!! Det är tur att jag har Pajas. Han ger så mycket sällskap.
Så nu ska jag ligga och mysa med honom hela kvällen. Jag har i allafall lyckats få igång brasan, så nu är här
åtminstone varmt och skönt.
Ni får ta del av lite bilder från sovrummet i kväll. Och fast att det är lite tidigt så.
Sov Gott

Puss och Kram


Soffan i sovrummet



Sovrumsdörren med änglavingar


Kommentarer
Postat av: guzmania

Nämen gillar du också "masker", sj'lv har ja hallen full me dom :) Jag funderar på att skicka in 1a bilden för den är rolig.

Usch vad jobbigt och vara själv, skulle tycka det var jobbigast på kvällarna :(

2008-11-03 @ 23:10:54
URL: http://guzmania.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men vill ju lämna en kommentar så du vet att jag läst här. Men vi kan ju hitta på ngt ngn dag om du känner dej ensam, jag e ju här. Puss

2008-11-04 @ 07:43:44
URL: http://mammajannike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0