drömmar ...



Pellisar är för tillfället min lilla favorit känner jag. Är så supernöjd med min lilla mårbacka
som har fått sin plats i en liten zinkspann på köksbordet. Fyndade den på
Flowerteam för ynka 9.90!





Men har även en massa vita godingar som jag köpte hos Lizette på
Blomsterängeln i Åstorp!
Och fick nog lite rabatt på dem också när jag räknade på det.
Tack Lizette!! :)




Dem passar verkligen överallt! inne som ute! Och i synnerhet ihop med zink :)
I brevlådan damp tidningen Villaliv ner idag.
Och givetvis bidrog det till drömmar!
Blev galet sugen på en damm med porlande vatten. Åh så mysigt DET hade varit då!!

visst är det väll synd att det inte regnar pengar från himlen!
Tänk så mycket man hade kunnat göra om man hade obegränsat!
Det är så hemskt med denna fjuttiga mammapenning! Att man ska förlora så mycket pengar
varje månad är inte klokt....

Men drömma kan man ju göra.. kanske att det går i uppfyllelse en vacker dag :)


Vila vid dammen
Bild lånad från tidningen Villaliv





Puss och Kram på er fina!//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din kökslampa skarpt! Var har du köpt den? :)



Mvh Louise

2011-06-20 @ 19:51:22
Postat av: Vita Hemligheter

Så fint du har det, underbart lantligt!

Ha det gott!

Kram Emma

2011-06-22 @ 13:30:23
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: linda

Hej!

Vilken trevlig blogg du har! Ja, visst är det synd att inte pengarna ramlar ner från himlen. Blommor kan man ju inte få för mycket av och du gjorde verkligen fynd där.

Var själv på granngården och skulle köpa lite växter, men det var så visset och tråkigt så jag blev riktigt besviken.

Gillar din tegelvägg. Snyggt!

tänker titta in här fler gånger för att se vad som händer i din värld.

2011-07-01 @ 13:02:27
URL: http://inred-lantligt.se/
Postat av: Emelie

Jag förstår precis vad du menar, stressmage har man fått höra innan men ingen verkar ju fatta att det är mer än bara "stressmage" för oss som har stressmagar.. Det begränsar en duktigt mycke i livet! Ja medicinen jag fick är receptbelagd men jag tycker du ska gå till doktorn igen och förklara att du tror du har IBS för ibland får man hjälpa dem på traven tyvärr då dem inte verkar ha den åkomman i tankarna... Då kan dem ju skriva ut den och så kan du testa, man gör ju i princip vad som för att slippa detta alltså! Hoppas du blir bättre och får bukt med magen också =)

2011-07-08 @ 16:41:08
URL: http://ehallin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej jag förstår inte heller, men förstår ju att det inte är någon som känner mig särskilt väl så de rinner av en.. Måste osså säga att Fy tsan va fint ni har det, älskar alla detaljer! =)

2011-07-11 @ 19:32:36
URL: http://ehallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0