Tittut vardagsrum



Här är vår myshörna i soffan. Konstigt att det inte alls ser lika mysigt ut på bild som det är i verkligheten. Men men...Inte mycket att göra åt det. Idag tänkte jag bara visa den ena delen av vardagsrummet. Den andra delen kommer jag att visa vid något senare tillfälle, för den är inte så mycket att se. Tyvärr är denna soffan hypermodern. Vi köpte den när vi bodde i lägenheten och nu vill jag inte alls ha den längre. Funderar på en howardsoffa men det blir ju inte än på ett tag.


 
Kamin, kuddarna

Ja, på fällen framför kaminen ligger jag gärna och myser med Pajas. Han tycker det är superskönt att ligga och gotta sog där. Kaminen är inte heller den så rolig, men vi planerar att mura en spis i stället och ha kasette så att man ser elden. Betydligt mycket mysigare!!


Ljusen på soffbordet

Sist men inte minst. ljusen. Älskar ljus!! Man kan bara inte få för mycket av dem!!  Tyvärr hittade jag inte tändaren så ljusen fick bli släckta för denna gången.
Ha en underbar kväll!! Glöm inte Rosa Bandet galan!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Ni börjar ju få ordning nu gumman. Ja kommer en liten sväng in om på lördagkväll o kollar läget. Pusspuss

2008-10-28 @ 18:18:50
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: guzmania

Skrev precis om dig :)

Lovely,lovely!

2008-10-28 @ 18:30:44
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0