Julen 2011

Hej mina vänner!
på tok för långt uppehåll! Har inte haft energi eller någon inspiration alls till att skriva.
Men nu tycker jag att det är på tiden att jag tar tag i det igen!
Jag känner mig så begränsad att bara följa inredningstemat eftersom det är där jag började.
Men mitt liv har ju tagit en annan riktning sedan vår lilla Vilja kom till världen och mycket
av den tiden vi lade på renoverning och loppisar går nu till att bara njuta som familj.

Därav känner jag att jag gärna, för min egen skull ävedn vill skriva om mitt liv som det faktiskt är.
Livet som småbarnsförälder är inte alltid en dans på rosor.
Men allt som oftast bara fullkomligt älskar jag det!!

Eftersom jag inte kom längre än att lägga in bilder i mina inställningar på bloggen från vår jul.
Så tänkte jag att ni kan få del av dem nu i stället.
Det är ju endå mysigt att se tillbaka på julen. Jag tillhör ju den skaran som älskar julen!
I morgon kommer lite vårinspiration i stället.

Vi ses snart!!



Köket














Hallen med den ej färdiga trappen :)





Vardagsrum












Det nya matsalsmöblemabget som vi fyndat på Blocket.
(kommer förmodligen bli vitt om vi inte får reda på att det är för mycket värt.
Vi fick reda på att en ettling från August Strindberg har ägt det. och har hittat små plåtar under
varje stol med en märkning och att det är köpt på NK)









Också avslutar vi med 2011 års julkortsbild på vår älskade flicka!

Kramar på er!!!
/Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att du börjar blogga igen Emma :)

2012-04-02 @ 11:47:00
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Underbara bilder!

2012-04-02 @ 12:47:17
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååhh!

Nästan så man redan längtar till nästa jul.

Ni ser ut att ha det så mysigt och ombonat.

2012-04-09 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0