Bebis - mys



Hoppas att ni alla mår bra! Själv har min tid aldrig varit så långsam som den är nu.
Bebis är beräknad att komma om sex dagar idag.
Men bebis verkar trivas där han/hon är.
Förstår inte det? Vi som bara vill ha lillen här hos oss i famnen i stället så att vi kan pussa och snussa
lite i stället =)
Men, som min barnmorska sade: äpplet faller när det är moget.
Och så är det väll.
Har haft "mensvärk" och sammandragningar i ca två veckor nu. Och det är ganska tröttsamt
när det inte leder någotvart..





Lite bilder från bebishörnan i sovrummet. Nu vill man ju att plutten ska nanna där i också.
Påslakansettet är ifrån Ge-Kås, Sängen från Ikea, sänghimmlen från babyland och
den söta mobilen är ifrån Lek och Lär.
Den är heelt underbar. Har letat länge efter en lite finare mobil. Men tycker att
det varit så svårt att hitta. Alla babybutiker har ju samma och ofta är dem i en massa bladdriga
skrikiga färger. Inget som har fallit mig i smaken.
Men smaken är som baken. Kanske många som tycker att den jag valt är jätte ful. Men vi får ju hoppas
att bebis tycker om den i alla fall :)



Mobilen i närbild. Med kossorna och lammen och ett fyrklöver i mitten.


Kan också tala om att de nattliga toalettbesöken har ökat i antal.
(en aning) haha.... Också hittade jag denna superfina
hängare på min favoritloppis i Ausås!!
Det blev ju kanon att sätta bredvid sängen så att morgonrocken fick
sin egna krok.
Den gör sällskap tillsammans med två söta lavendelhjärtan och
en glashängare med ett litet värmeljus i, som
alltsammans kommer ifrån Flowerteam.



Mycket härligt! Kan också meddela att även morgonrocken är ett Ge-Kås fynd :)
Men den har några år på nacken.

Jag är supernöjd med min lilla myshörna :)



Detta får avsluta denna veckans blogginlägg. Vi hörs och ses snart igen!!

Massvis med kramar till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Sikket fint inlägg. Mysig bebishörna ni fick. Puss

2010-10-04 @ 16:00:39
Postat av: Martina

Jättefint Emma, ska bara bebis komma också! Madelene har en likadan säng, tycker den e jättefin! Kram

2010-10-04 @ 16:34:43
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Emma - I väntat på ett januari barn

Vad fint det blev! Mobilen var ju jätte fin, jag är likadan, vill inte ha för mycket färger utan mer stilrent! :) Kram

2010-10-05 @ 11:41:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

SÅ fint och mysigt ni har gjort!

Mobilen var jättesöt ju :)



Förstår inte hur du orkar pyssla och fixa så mycket :) Men det blir jättefint... :)

2010-10-05 @ 17:17:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh vilken fin liten hörna du fixat till i sovrummet!

Hoppas bebis kommer snart. Gick över 11 dagar med min lilla i somras och det är inte roligt alls.

Lycka till nu! =)

2010-10-07 @ 22:22:55
URL: http://lottagabriella.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Måste bara fråga var du köpt sänghimmeln och hur du fått upp den så snyggt... Hittar inga bra...

2010-10-09 @ 15:59:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Ida Machmüller

Säger bara: WOW....där kommer säkerligen bebis att trivas. Såg att ni har samma spjälsäng som vi har till Noah. ;)

2010-10-09 @ 20:38:00
URL: http://idamachmuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0