Midnattstankar





Ett litet nattligt besök blev det idag. Jag är trött som katten så det blir ett kort ett.
Fredag kväll vilket är härligt!
Känns redan som man jobbat en vecka trots att det bara är två dagar..
Man kommer in i det ganska fort.
I morgon lördag blir det till att besöka favoritloppisen och hoppas på fynd. Men vi får se, man vet
minsann aldrig. Bilden på ljusbrickan ovan tog jag långt innan jul och alla ting
som finns på inklusive fatet är loppisfynd. Fast kronan har jag själv tillverkat.
Visst är det underbart att man kan återanvända gamla saker. Dessutom är det så mycket mer
känsla i det!!


I morgon ska jag också försöka mig på att ta några vackra vinterbilder.
Jag och sambon var ute och promenixade i eftermiddags.. Men vi valde snabbaste vägen
hem igen för vi frös så det splittrade i benen!!
Nej vi är då inte vana vid den bitande kylan som nu råder här nere.
I morgon ska det dessutom blåsa upp och det är ännu värre.
Nej det är härligare att promenera i som lägst  -2 grader och vindstilla.
Massvis med snö har jag däremot inget emot.
Det får komma hur mycket snö det vill!!
Man mår så mycket bättre av det vita täcket som målar om världen till
en underbart vacker tavla! Inte sant!?

Sov sött kära ni !!
Puss och kramar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin bild

Hanna

2010-01-10 @ 19:19:02
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Postat av: Hanna

Fin bild

Hanna

2010-01-10 @ 19:20:09
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0