Tack! + IDOL- snack !!




Tack för alla svar!! Vad roligt att få veta några i alla fall !
Ni får väldigt gärna fortsätta att komma på besök!
Jag älskar att ta emot besökare här hemma, bjuda på middagar, sitta och prata,
spela spel och bara umgås. Det är något av det bästa. Och även fast ni inte fysiskt kommer
på besök så är det minst lika roligt att ni kommer hit!!!
Och väldigt kul att jag också kan besöka några av er!

Nu har jag precis tittat färdigt på idol. Som säkert många andra därute.
Tycker att det är lite tråkigt att Erika fick så dålig kritik!
Jag tyckte att hon var en av de bästa i kväll och att hon ryckt upp sig enormt jämfört med
förra veckan! Tove gjorde ju bort sig totalt!!

Men det känns som att det kommer att stå mellan Erika och Nicklas i kväll.
För att folket tycker minst om just dem. Jag tycker att det är under all kritik att Idol blir en tävling
om vem man tycker mest om som person i stället för den som presterar bäst på
sång och framträdande.
Idol är ingen musik och sångtävling tyvärr. Det har blivit en individuell tävling.
Vilket jag tycker är mycket sorgligt...

Vad tycker ni?

Fortsatt trevlig helg!!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag missa kvällens idol. Fast tur det kanske, har bara hört skit om det än så länge :)

2009-10-16 @ 23:40:16
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Martina

Brukar inte kolla på Idol men det har blivit så denna gången. Våra favoriter än så länge är Reza och Erik. Tyckte också att erika var bättre än förra gången, Mariette e också ganska bra men hon e så jobbig att titta på med sina ryckningar. Sen tycker jag att Nicklas skulle åkt ut för han va ju kass! Kramar

2009-10-17 @ 10:42:53
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej hej!

Tack för besöket på min blogg!

Åh vilket underbart hus ni bor i!!! Helt fantastiskt vackert! Det är min stora dröm att hitta något liknande i Skåne när barnen är utflugna...

Ha en toppenhelg!!

Kram kram Susanne

ps.missade också idol i går... Ska kolla lite snabbt på datorn senare....

2009-10-17 @ 11:55:57
URL: http://meandalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0