Myspys i höstmörker!





Jag och älskling har i kväll tagit första badet för säsongen. Helt, helt underbart!!
Tände en massa ljus och satte på mysig musik. Inget är bättre än att luta huvudet bakåt, sluta ögonen och bara njuta av stunden!!
Jag älskar vårat badrum!! skulle nog inte vilja ändra på något. Det är inte illa vad gäller mig, för jag brukar
ha en förmåga att ändra mig tiotusen gånger innan jag är helt nöjd!

Nu tänkte jag hämta duntäcket från sängen och lägga mig i soffan med
min lilla vovvsing och samboplutt ;)



Men först ...... ska ni få se vad det var jag "pysslade" med igår.





Jo denna fina föredetta IKEA-kruka förvandlades till ljuslåda.
Tillsammans med spets som är ett loppisfynd från helgen.
(krukan var tidigare träfärgad men har nu  fått lite vit färg utav mig.)

Tänk vad lite som krävs !

Godnatt på er

//Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad mysigt att bara ligga och softa!

Vad kostar ett sådant badkar? :)

2009-10-01 @ 21:20:42
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie - mamma till Casper

Åh vad mysigt!

Får be sambon att bygga ut huset så man kan ha sånt mys badkar!



tar det lång tid att fylla?

2009-10-05 @ 17:05:19
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0