Blivande familjemedlem!




Vårt kommande tillskott!! En liten söt kattflicka! Jag längtar så tills vi får hem henne!!
Hon är nu fem veckor gammal så det återstår ju några veckor..  Jag hoppas att
den tiden kommer att gå fortare än kvickt!

Denna dagen har ordagrant susat förbi!! För som det stormar i vårt skåneland! 
Stormer river och regnet slår. Fruktansvärt väder för att vara konkret.
Men visst är det dåligt väder så är det fullt tillåtet att vistas innomhus.
Men jag som hade planer på att vara ute hela helgen. Tänkte plantera ljung i krukorna, göra
en fin krans utav höstlöv som fallit ner och hänga på dörren.
Men tji fick jag. har gosat inne med lilla Pajas i stället.

Och han fick sitta modell på bakugnen och renfällen. Efter fem minuter var han trött på jobbet
och bara pep och tittade på mig med sina valpögon. "Snälla matte ta ner mig"....

Men en söt liten bild fick jag i allafall!!




Sov gott mina vänner! Nu är det dags för en ny härlig arbetsvecka!

puss och kramar


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken sötnos :)

Snart får vi med en till :)

2009-10-05 @ 10:22:50
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Jannike Sjögren

Sikket sött litet knyte till katt... Sj vill jag skaffa en hund till men det får troligen vänta lite till...

Hoppas allt e fint med dej o familjen. Puss på nosen

2009-10-05 @ 11:03:52
Postat av: Martina

Jo jag gillar verkligen den mattan också och extra kul va det att Martin valde den. Efter att jag skrivit klart mitt inlägg igår så låg Zigge (min vite) och gned sig och rullade rund och hade sig, det såg hur kul ut som helst :)



Jag skulle egentligen städat i fredes men jag orkade inte så sköt det på framtiden. Och med två hundar varav den ena (svarta) fäller just nu så var det välbehövligt vill jag lova. Allt är bara bra här, själv då?



KRAM

2009-10-05 @ 11:50:18
URL: http://mirtini86.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej :)



Kisen ska vi ha från M's syster Anna. Listte ska ha en där ifrån med :) Jag är usel på diesign/header men tjejen som fixade min är jätte duktig, vänd dig till henne :) Men kul att du gillade min, blev jätte nöjd.



Läser du min blogg ofta? :)

Kram

2009-10-05 @ 21:58:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0